Інтернет-магазин Sportlandia Shop зобов'язується здійснювати гарантійне обслуговування - забезпечує безоплатний ремонт або заміну придбаних товарів у разі, якщо протягом гарантійного строку були виявлені недоліки товару.
Ви можете отримати гарантійне обслуговування, звернувшись у інтернет-магазин протягом 14 днів з дня отримання товару.
Гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.
Строк (термін) придатності - строк (термін), визначений нормативно-правовими актами, умовами договору, протягом якого у разі додержання відповідних умов зберігання та/або експлуатації чи споживання продукції її якісні показники і показники безпеки повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів та умовам договору;
“Недолік товару - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем).
Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
-
він взагалі не може бути усунутий;
-
його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
-
він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;”
Щоб отримати гарантійне обслуговування товарів у інтернет-магазині Sportlandia Shop, необхідно мати:
-
товар;
-
чек;
-
документ, що посвідчує особу.
Відповідно до закону “Про захист прав споживачів”, існує наступний перелік сезонних товарів, гарантійні терміни за якими обчислюються з початку відповідного сезону.
Одяг
-
весняно-літнього асортименту - з 1 квітня;
-
осінньо-зимового асортименту - з 1 жовтня;
Взуття
-
зимового асортименту - з 15 листопада по 15 березня;
-
весняно-осіннього асортименту - з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада;
-
літнього асортименту - з 15 травня по 15 вересня;
Гарантійне обслуговування не відбувається:
-
У разі звернення після закінчення гарантійного терміну.
-
Якщо товар було пошкоджено з вини Покупця.
-
Якщо Покупець не дотримувався інструкцій по догляду за одягом.