Магазин Sportlandia відновив роботу
Графік роботи:

Будні:10:00-18:00

Сб,Нд-вихідні

Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0

Товари бренду Jack Wolfskin | Джек Вольфскін

Сортування:
спочатку нові за популярністю спочатку дешевше за назвою
Відображення:

Коли в 1981 році було засновано компанію Jack Wolfskin, сегменту одягу для активного відпочинку ще не існувало. Любителі активного відпочинку були мандрівниками, які шукали пригод і потребували функціонального обладнання для цього. Компанія Jack Wolfskin була заснована з цієї мотивації і стала піонером в індустрії активного відпочинку. Новаторський дух зберігається і донині – не лише у сфері технічних інновацій, а й у сфері сталого розвитку.


Історія Джека Вольфскіна починається біля вогнища десь у дикій глушині Канади. Увечері, сидячи разом із друзями, у засновника компанії Ульріха Даузена народилася геніальна ідея: його поки що безіменний новий аутдор-бренд називатиметься Jack Wolfskin — данина відомому роману Джека Лондона «Поклик предків» та відсилання до вовчої шкури, яка також захищає вовка від негоди. Як запланував Даузен, продукти для активного відпочинку повинні захищати їх власників. Це було у 1981 році, уродженцю німецького міста Ханау було лише 24 роки.  У 1983 році логотип у вигляді лапи вперше прикрасив продукт і досі залишається культовим розпізнавальним знаком бренду.

З самого початку Даузен прагнув надати кожному доступ до функціонального обладнання активного відпочинку.

Сам, керуючи магазином товарів для активного відпочинку, він знав, що інтерес до відпочинку на відкритому повітрі зростає, як і пошук обладнання. Проте текстильна промисловість все ще перебувала в зародковому стані, коли йшлося про функціональні тканини, а це означало, що Джеку Вольфскіну довелося самій розробляти багато інновацій. Наприклад, мембрана Texapore, яка робила вироби стійкими до атмосферних впливів ще у 1981 році та в модернізованому вигляді досі є частиною кожної колекції Jack Wolfskin. У тому ж році було випущено знамениту куртку 5-в-1 Century. Рішення з гнучкою курткою стало величезним успіхом для Jack Wolfskin.

  Співпраця зі спортсменами та авантюристами

Бути на відкритому повітрі, знайомитися з дикою природою – ось що Jack Wolfskin хоче зробити можливим завдяки своїй продукції. Ось чому відомі альпіністи, професійні альпіністи, найкращі спортсмени чи шукачі пригод завжди знаходяться серед послів бренду та дають цінні відгуки про продукти. Наприклад, Джек Вольфскін підтримав Арведа Фукса в його навколосвітньому плаванні американським подвійним континентом та в інших експедиціях. Експедиції у Гімалаї розпочинаються зі спорядженням від Hanau, а професійний альпініст Стефан Гловач стає послом бренду Jack Wolfskin. Відповідно до торгової марки компанія також забезпечує Манфреда Ельфнера, віце-чемпіона Європи та багаторазового чемпіона Німеччини з гонок на собачих упряжках, якому потрібні матеріали, здатні витримати найекстремальніші умови.

Відповідальне ставлення до навколишнього середовища незабаром стає непорушним стандартом для компанії Jack Wolfskin, і вже в 1982 році з'являються екологічно чисті продукти, наприклад, «натуральна сорочка», виготовлена ​​зі 100-процентної бавовни без використання відбілювачів та барвників. Компанія також інвестує у природоохоронні та екологічні проекти, такі як охорона вовків, якою Jack Wolfskin активно займається з 1988 року. Проте тема сталого розвитку не обмежується окремими продуктами чи кампаніями, а поступово пронизує всю компанію. Важливі віхи включають технологію переробки Texapore Ecosphere, розкриття всього ланцюжка поставок на домашній сторінці компанії в 2014 році і статус лідера фонду Fair Wear Foundation, якого було досягнуто вшосте поспіль у 2020 році. колекція одягу, рюкзаків та сумок вже на 100% не містить ПФУ з літнього сезону 2019 року, а всі аксесуари та намети з'явилися влітку 2020 року.

Джек Вольфскін: технології

  TEXAPORE HYPROOF

Texapore Hyproof O3 поєднує в собі максимальний захист від негоди з додатковою повітропроникністю. Так що ви можете безпечно та комфортно долати будь-які погодні явища та місцевість у своїй наступній пригоді!

  RECCO®

Система RECCO® дозволяє знайти зниклих без вісті під час занять спортом як улітку, так і взимку.

Пасивний транспондер Recco є невід'ємною частиною деяких рюкзаків, а також зимового спортивного одягу. Легкий транспондер вагою лише 4 грами не потребує обслуговування та має необмежений термін служби.

  100% PFC-FREE

Етикетка для водовідштовхувального покриття без PFC. Одна з наших головних цілей – виключити ПФУ із нашої колекції.

ПФУ (пер- і поліфторидні хімічні речовини) - це речовини, що використовуються на поверхнях предметів для надання їм водовідштовхувальних або жировідштовхувальних властивостей, тому використовуються у водонепроникних штанах і куртках.

Оскільки досі неясно, які ПФУ є «хорошими» (тобто розкладаються), а які ні, то було вирішено виключити їх із усієї колекції. Зараз виробники дуже близькі до досягнення мети: весь одяг та спорядження, за винятком кількох спальних мішків, тепер повністю не містять ПФУ. І кількість взуття без ПФУ у колекції зростає.

Докладніше про це можна прочитати на сторінці інформації про PFC.

  Texapore

Матеріали цієї групи – це класичні «тверді» матеріали, тобто вони завжди водонепроникні, вітрозахисні та дихаючі.

Ці матеріали складаються з матеріалу оболонки з водовідштовхувальним покриттям та водонепроникною поліуретановою мембраною або поліуретановим покриттям усередині. Залежно від конструкції (2-, 2,5- або 3-шарові матеріали) матеріал, що використовується всередині, доповнюється гладким внутрішнім матеріалом або вставною підкладкою.

Всі матеріали Texapore є водонепроникними, вітрозахисними та дихаючими.

Технології Texapore та Texapore O2+ також використовуються у взутті в іншій формі.

  HIGH QUALITY DOWN

Пух, як і раніше, є втіленням співвідношення тепла та ваги. Ніякий інший матеріал не є таким теплим, але таким легким та компактним.

Ступінь збереження тепла від змішаного пуху залежить від процентного вмісту пуху (відсоток пуху/найменшого пір'я) і потужності наповнювача (CUIN, «кубічний дюйм на унцію»). Чим більший відсоток пуху до дрібного пір'я, тим тепліший виріб.

Виробник використовує співвідношення 80/20 з 550 CUIN та 90/10 з 700-800 CUIN.

JACK WOLFSKIN використовує лише гусячий та качиний пух від виробника, сертифікованого RDS (Responsible Down Standard). Регулярні та незалежні перевірки гарантують, що пух був отриманий з відповідальних джерел (не живцем і не примусово відгодованих тварин). Пух – побічний продукт м'ясної промисловості.

Дар'я Дузяк

Провідна експертка в сфері технологій легкої промисловості та індустрії моди


Розгорнути
Вгору