Згідно із законом ”Про захист прав споживачів” споживач має право протягом 14 днів повернути товар продавцю, якщо він:

  • належної якості (обмін чи повернення);

  • неналежної якості (обмін на аналогічний товар або повернення, якщо аналогічного товару немає).

Повернення товару належної якості (не підійшов колір, розмір, фасон) відбувається за рахунок покупця. 

Належна якість товару - властивість продукції, яка відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах і нормативних документах, та умовам договору із споживачем.

Товар вважається неналежної якості, якщо він має брак, який не дозволяє йому виконувати свої функції.

Повернення товару неналежної якості (брак, несправність, неможливість користуватись) відбувається за рахунок інтернет-магазину Sportlandia Shop. 

Повернення товару, придбаного в інтернет-магазині, відбувається за допомогою служби доставки на склад.

 

Повернення товару

Перед поверненням товару, переконайтесь, що:

  • товар не використовувався;

  • товар збережений у тому вигляді, у якому він переданий покупцю, без сторонніх запахів та слідів використання;

  • збережені всі ярлики та бірки.

  • фірмова упаковка не пошкоджена;

  • є чек та товарно-транспортна накладна;

  • не минув термін 14 днів з дня отримання товару.

Щоб повернути товар, потрібно:

  1. Упакувати товар у фірмову упаковку. 
  2. До товару додати:  
  • чек;

  • товарно транспортну накладну; 

  • копію документу, що посвідчує особу, на ім'я якої було оформлено доставку;

  • заяву на повернення.

  1. Повідомити нашого менеджера про те, що ви бажаєте повернути товар. 

  2. Відправити товар за допомогою поштового оператора на наш склад. 

Протягом 7 днів ми розглянемо повернення та повідомимо вам про результат. 

Якщо буде прийняте рішення про повернення коштів, Вам потрібно додатково повідомити дані банківської карти. Якщо підтвердиться, що товар був неналежної якості, інтернет-магазин Sportlandia Shop компенсує вартість доставки. 

Згідно із законом “Про захист прав споживачів”, поверненню не підлягає наступний товар:

  • пір'яно-пухові вироби;

  • рукавички;

  • білизна натільна;

  • панчішно-шкарпеткові вироби;

  • товари в аерозольній упаковці.

В момент отримання замовлення обов'язково перевіряйте його на наявність усіх позицій, якість, збереження упаковки.